چیزهایی که باید در مورد جک پارکینگ بدانید

چیزهایی که باید در مورد جک پارکینگ بدانید

جک پارکینگ سالیانه به طور میانگین ۱۵۰۰ بار باز و بسته می‌شود. موتور این جک‌ها باید با سرعت ۱۷۷میلی متر بر ثانیه درب‌ها را باز و بسته نمایند که این عدد بسیار زیاد است. پس باید در انتخاب جک پارکینگ دقت کرد. و

چیزهایی که باید در مورد جک پارکینگ بدانید
جک پارکینگ سالیانه به طور میانگین ۱۵۰۰ بار باز و بسته می‌شود. موتور این جک‌ها باید با سرعت ۱۷۷میلی متر بر ثانیه درب‌ها را باز و بسته نمایند که این عدد بسیار زیاد است. پس باید در انتخاب جک پارکینگ دقت کرد. وقتی جک پارکینگ خراب می‌شود به دلیل اهمیت بسیار بالای آن باید به سرعت تعمییر شود.این مقاله به نکات مهمی برای خرید جک پارکینگ خواهد پرداخت.

 
انواع مختلف جک پارکینگ
تمام انواع جک پارکینگی از یک نظر با هم شباهت دارند.تمام آنها دارای موتوری هستند که یک جک را حرکت می‌دهند.بعضی دیگر دارای یک تسمه یا زنجیر هستند که باعث می‌شود درب بالا و پایین رود.
در زیر انواع مختلف جک پارکینگ را معرفی می‌کنیم:
 
زنجیری
در این حالت یک زنجیر متصل به درب باعث بالا رفتن آن می‌شود.در بین انواع مختلف جک پارکینگ این مدل ارزان ترین و پرفروشترین در بین مردم است.این مدل به دلیل وجود زنجیر و حرکت آن صدای زیادی تولید می‌کند و برای افرادی که از سر و صدا بیزارند مناسب نیست.به طور کلی ویژگی های زیر را دارد:
ارزان
پر سر و صدا
 
تسمه‌ای
در این مدل یک تسمه‌ی پلاستیکی کمک می‌کند تا درب بالا و پایین شود.چون به جای آهن از پلاستیک استفاده شده است، حرکت تسمه نرم‌تر و کم صداتر شده است و لرزش کمتری نسبت به زنجیری ایجاد می‌کند.این مدل نیاز به تعمیر و نگه داری کمتری نسبت به زنجیری دارد. به طور کلی مب‌توان ویژگی های زیر را به این مدل نسبت داد: 
آرام
نیاز به تعمیر و نگه داری کم